اخبار سایت

جدیدترین پکیج دیواری بوتان

جدیدترین پکیج دیواری بوتان

جدیدترین پکیج دیواری بوتان پارما (Parma) مدل جدید پکیج شوفاژ دیواری بوتان در ایتالیا طراحی شده و ظاهر ساده آن در نگاه اول توجه بسیاری از خریداران را که عاشق سادگی و سهولت در استفاده هستند را به خود جلب می کند.

دو دسته تنظیم طراحی شده بر روی بدنه این دستگاه این امکان را برای خریداران بوجود می آورد که به راحتی و با استفاده از آنها آب گرم مصرفی و آب گرم مورد نیاز برای گرمایش خانواده خود را متناسب با شرایط محیطی شان تنظیم کنند.

نمایشگر فشار آب موجود در مدار نیز یکی از مهمترین بخش های مورد نیاز برای اطلاع مصرف کنندگان از عملکرد دستگاه است که به زیبایی بر روی پنل اصلی این محصول طراحی شده است.

پارما به غیر از ظاهری ساده و زیبا از تکنولوژی های روز دنیا از جمله؛ فناوری توربولاتور، سیستم های عیب یاب الکترونیکی، ضد یخ زدگی، ضد گریپاژ پمپ و شیر سه طرفه و بای پس خودکار نیز بهره می گیرد.

فناوری توربولاتور موجب می شود تا بتوان از این دستگاه در مناطقی که املاح و اصطلاحاً سختی آب بالا است بدون هیچ نگرانی ای استفاده کرد.

علاوه بر این، توربولاتور ته نشین شدن آب گرم بر روی مبدل دستگاه را به حداقل می رساند که همین موضوع باعث رسوب گذاری دیرتر و به عبارتی ساده تر، دوام طولانی تر آن می شود.

بهره گیری از هیدرولیک ست پلیمری در مدل پارما موجب دوام بالاتر مدار گرمایش و آب گرم مصرفی در مقابل رسوب و در نتیجه افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد.

علاوه بر این، در این مدل، دمای مدار گرمایش و آب گرم مصرفی به صورت جداگانه با استفاده از دو مبدل کنترل می شوند تا آب گرم مطلوب و بدون نوسان دما برای استفاده مصرف کنندگان به راحتی آماده شود.

کلیه قطعات مورد استفاده در پارما از معتبرترین شرکت های اروپایی که در زمینه تولید قطعات سابقه ای طولانی و تجربیاتی جهانی دارند تهیه شده و آزمون های طول عمر قطعات برای اجزای این مدل مطابق با فرایندهای استاندارد اروپا صورت گرفته است.

پارما همچون سایر محصولات بوتان دارای نشان کیفیت اروپا CE ،استاندارد ملی ایران و استاندارد ایمنی و بهداشت دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *