ایران رادیاتور

مزایای رادیاتور پنلی

مزایای رادیاتور پنلی

۱- کم جا بودن
یکی از بزرگترین مزایای رادیاتورهای پنلی این است که فضای کمی را در خانه اشغال می کنند. این رادیاتورها نازک و کم وزن هستند و روی دیوار نصب می شوند.

۲- ایمنی بالا
رادیاتورهای پنلی بر خلاف رادیاتورهای قدیمی نیازی به گرم شدن بیش از اندازه را ندارند. به همین دلیل رادیاتورهای پنلی امروزی امن هستند و در اثر تماس، خطر سوختگی ندارند.

رادیاتورهای پنلی کاربرد دیگری نیز دارند و آن استفاده به عنوان حوله خشک کن است. رادیاتورهای حوله خشک کن در حمام نصب می شوند و علاوه بر خشک کردن حوله های خیس، به گرم شدن فضا نیز کمک می کنند. هیچ گونه نگرانی در مورد برخورد کودکان و ایجاد سوختگی با رادیاتور پنلی و حوله خشک کن وجود ندارد.

۳- ظاهر مدرن
رادیاتورهای پنلی ظاهری مدرن و زیبا دارند. این رادیاتورها در طرح ها و شکل های مختلف در بازار در دسترس هستند. به عنوان مثال نوع صاف ورقه ای و نوع مشبک آن در دسترس می باشد.

شما می توانید رادیاتوری را انتخاب کنید که با سبک معماری خانه و محل کارتان همخوانی داشته باشد. اگر می خواهید ظاهری مدرن به محل سکونت خود بدهید حتما از رادیاتورهای پنلی به عنوان سیستم گرمایشی ساختمان استفاده کنید.

۴- قابلیت تنظیم دمایی بالا
رادیاتورهای پنلی مدرن مجهز به یک ترموستات با قابلیت تنظیم دمایی هستند. در صورت استفاده از رادیاتورهای پنلی این امکان برای شما فراهم می شود که هر اتاق را در ساختمان در دمای مطلوب خود نگهداری کنید.

۵- تولید انرزی گرمایی قابل تغییر
رادیاتورهای پنلی بسته به مدلی که شما انتخاب می کنید، انرژی گرمایی متفاوتی را تولید می کنند. مدل های کم حرارت انرژی گرمایی معادل با ۱۰۰Btu را به ازای یک فوت متصاعد می کنند. این انرژی گرمایی در مدل های پر حرارت به ۴۹۰۰Btu می رسد.

۶- قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی
اگر فضای کمی را در خانه در اختیار دارید، نگران نباشید. رادیاتورهای پنلی بسیار متنوع هستند و امکان تطابق با فضاهای مختلف را دارند. نوعی از رادیاتورهای پنلی وجود دارد که در نزدیکی کف ساختمان نصب می شوند.

نوع دیگر این رادیاتورها به صورت عمودی نصب می شوند و به صورت صفحه ای باریک، از کف تا نزدیکی سقف ادامه می یابند.

رادیاتورهای پنلی شاید به علت اندازه کوچک، بازدهی انرژی خیلی بالایی نداشته باشند ولی جمع و جور و انعطاف پذیر هستند.

ایران رادیاتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *