ایران رادیاتور

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M24FF

فروش ویژه پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M24FF در شهرک اندیشه فاز ۱ فاز ۲ فاز ۳ فاز ۴ فاز ۵ با خدمات پس از فروش ، نماینده رسمی محصولات ایران رادیاتور در منطقه غرب تهران ( شهریار – اندیشه )

ویژگی‌های محصول
  • نوع محفظه احتراق:بسته، فن دار
  • تعداد مبدل حرارتی:دو مبدل
  • توان حرارتی:۲۴ کیلوکالری
  • مساحت تحت پوشش:۱۵۰ متر مربع
  • نصب:رایگان (استان تهران)
  • گارانتی:۲۴ ماه

معرفی پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M24FF

پکیج دیواری ایران رادیاتور سری (M) از قدیمی ترین سری محصولات پکیج دیواری این شرکت عظیم تولید محصولات گرمایش گازسوز می باشد که طی سال های تولید و مصرف امتحان خود را به مصرف کنندگان پس داده است.

گروه صنعتی ایران رادیاتور با سابقه ۴ دهه درخشان جز اولین تولیدکنندگان پکیج دیواری از سال ۱۳۸۳ تاکنون بیش از ۴۰ درصد سهم بازار ایران به خود اختصاص داده است.

پکیج دیواری M24FF ایران رادیاتور از نوع دو مبدل دارای سیستم محفظه احتراق بسته و فن دار می باشد. که از جمله ویژگی‌های بارز این دستگاه می توان سیستم ایمنی ضد یخ زدگی؛ سیستم ایمنی کنترل خودکار مسیر دودکش؛ راندمان حرارتی بالا (۹۳٪) و کارکرد با صدای بسیار کم اشاره کرد پکیج دیواری M24FF ایران رادیاتور با توجه به شرایط آب و هوایی ، موقعیت ساختمان و مصالح مصرفی و همچنین با توجه به بازه گرمایی قابل ارائه شده برای تامین آب گرم مصرفی و سیستم گرمایشی واحدهای ساختمانی با فضای ۱۴۰ مترمربع مناسب بوده و توصیه می شود.

نوع سیستم احتراق این محصول امکان نصب این دستگاه را در فضاهای با شرایط مختلف مثل تراس ، آشپزخانه و حتی فضاهای کوچک و فاقد دودکش ساختمانی امکان پذیر می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *